Habroxia 2
Podkręć emocje w zachwycającym sequelu klasycznej strzelanki! Po brutalnym ataku na Wolną Przestrzeń ludzkość wysyła statki zwiadowcze do układu gwiezdnego, z którego nadciągnęła inwazja. Jednak gdy jeden z pilotów nie wraca do domu, jego córka – utalentowana pilotka Sabrina – musi go odnaleźć. Habroxia 2 to nieliniowy, oldschoolowy kosmiczny shooter z ulepszeniami, walkami z bossami i trybem nowej gry+. Wszystko to w retro pakiecie z pikselową grafiką, dźwiękami chiptune i gwiezdną rozgrywką.