Gym Manager
Gym Manager to gra, w której możesz zarządzać, budować i rozwijać swoją własną siłownię, w przeciwieństwie do siłowni, w której byłeś wcześniej zatrudniony. Po zwolnieniu przez właściciela siłowni, postanowiłeś się zemścić i wydać wszystkie swoje oszczędności na otwarcie nowej siłowni, z zamiarem doprowadzenia swojego byłego szefa do bankructwa. Jako główna mechanika gry, będziesz musiał zarządzać, budować i rozwijać swoją siłownię. Możesz kupować nowy sprzęt, ulepszać istniejący oraz sprzedawać suplementy. Możesz również powiększać swoją siłownię poprzez burzenie ścian, kupowanie nowych dekoracji i otwieranie obiektów takich jak sauna, salon masażu, solarium i szatnia. W międzyczasie musisz chronić swoją siłownię przed potencjalnymi zagrożeniami, utrzymywać ją w czystości i zarządzać swoimi członkami. Poza zarządzaniem swoją siłownią, możesz angażować się w różne aktywności w mieście, w tym flirtowanie z dziewczynami, sabotowanie konkurencyjnej siłowni, imprezowanie, kupowanie tańszego sprzętu w sklepie z używanymi rzeczami, prowadzenie nielegalnych interesów z podejrzanym gościem na tyłach ulicy oraz włamywanie się i kradzież w mieście, unikając przy tym policji.