Greak: Memories of Azur
Greak: Memories of Azur to jednoosobowa gra side-scrollowa z rysowanymi ręcznie animacjami. Bohaterowie to trójka rodzeństwa: Greak, Adara i Raydel. Twoim zadaniem jest przeprowadzenie ich przez krainę Azur. Możesz przełączać się między postaciami i wykorzystywać ich zdolności specjalne, aby uciec przed najazdem Urlagów. Greak to imię głównego bohatera — najmłodszego z trójki rodzeństwa. Należy do rasy magów o nazwie Courine, zmagających się właśnie z najazdem wrogiego stronnictwa — Urlagów. Walki trwają już od dłuższego czasu i ludność rasy Courine zaczyna opuszczać własne ziemie. Celem Greaka jest odnalezienie brata (Raydela) oraz siostry (Adary) i wspólna ucieczka z krainy Azur zbudowanym od podstaw statkiem powietrznym. Wraz z rozwojem gry w różnych scenariuszach odnajdziesz brata i siostrę, a gdy już do Ciebie dołączą, pomogą Ci w dalszej grze. Rysowane ręcznie grafiki i animacje: baw się dobrze, oglądając urzekającą opowieść o rodzinie, domu i poczuciu wspólnoty w trudnych czasach, odkrywając przy tym barwne i ekspresyjne scenariusze. Pieczołowicie opracowane zagadki: rozwiązuj pieczołowicie opracowane zagadki, aby znajdować i zbierać kolejne elementy statku powietrznego w połączonym świecie. Wyjątkowa rozgrywka: przełączaj się pomiędzy trzema postaciami i korzystaj z ich zdolności, aby odkrywać magiczną krainę Azur. Dynamiczne walki: odkrywaj nowe obszary i walcz z przeróżnymi wrogami, aby uratować rasę Courine przed najazdem Urlagów. Orkiestralna ścieżka dźwiękowa: rozkoszuj się pełnymi ekspresji, nastrojowymi utworami muzycznymi, stworzonymi z myślą o dopełnieniu wrażeń ze wspaniałej przygody.