Gems & Glory DLC
Zdobądź złoto jak nigdy dotąd! Zanurz się w Gold Mining Simulator – Gems & Glory, odkrywaj niebezpieczną nową mapę pełną sekretów, wydobywaj cenne klejnoty i pokonuj nowe wyzwania. Wykorzystaj moc koparko-ładowarki, aby usuwać przeszkody i rozbudować swoje górnicze imperium. Twoja ostateczna gorączka złota zaczyna się teraz!