Game Builder Tycoon
Twórz i sprzedawaj gry, zdobywaj sławę i bogactwo, badaj nowe technologie, zatrudniaj pracowników, ulepszaj swoje biuro, zarządzaj podatkami i wynagrodzeniami, bierz pożyczki w razie potrzeby i konkuruj z 5000 firm. Doświadcz dreszczyku emocji z prowadzenia własnego studia w Game Builder Tycoon. Projektuj wyróżniające się gry, wybierając kluczowe elementy, takie jak grafika, funkcje, zadania, dialogi, muzyka, poziomy i projekt świata. Przydzielaj zadania postaciom, wybieraj gatunek, temat, platformę, rozmiar gry, styl graficzny, perspektywę i funkcje. Wprowadź swoją grę na rynek i twórz jej kontynuacje. Wybierz swoją postać i określ jej rolę — czy to jako programista, czy artysta. Każda postać ma trzy atrybuty: IQ, kreatywność i wygląd, które wpływają na sześć umiejętności: technologię, sztukę, pisanie, projektowanie, muzykę i marketing. Stwórz unikalną postać. W miarę postępów zatrudniaj więcej pracowników i nieustannie trenuj siebie i swój zespół na różne sposoby. Odkrywaj nowe gatunki, tematy, urządzenia, rozmiary gier, style graficzne, funkcje, perspektywy, , oraz strategie marketingowe. Z ponad 60 elementami do odblokowania, możliwości tworzenia kolejnych hitowych gier są nieograniczone. Chcesz tworzyć większe gry? Zarób wystarczająco dużo pieniędzy, aby ulepszyć swoje biuro i zatrudnić nowych pracowników, zwiększając możliwości swojego zespołu, aby tworzyć większe i lepsze gry niż kiedykolwiek wcześniej. Brakuje Ci motywacji? Nie martw się, konkurujesz z 5000 innymi firmami. Są one inteligentne i pracowite, tak jak Twój zespół. Twórz lepsze gry i stosuj skuteczne taktyki marketingowe, aby zarabiać więcej i pozostać na czele.