Fight For America
Ameryka wpadła w ręce wroga. Tylko ty możesz stawić opór! Buduj swoje linie obrony, zbierz całą siłę ognia i poprowadź natarcie, by odzyskać kraj - stan po stanie, bitwa po bitwie. Rozmieszczaj wieżyczki strategicznie, siej spustoszenie zmasowanym ogniem karabinów maszynowych i dostosowuj taktykę, aby przetrwać niekończące się fale wrogów i potężnych bossów. Każde zwycięstwo przesuwa linię frontu naprzód i przybliża cię o krok do przywrócenia wolności w całym kraju. Zarabiaj gotówkę za każdego pokonanego wroga, ulepszaj swoją broń i odblokowuj potężny nowy sprzęt, aby utrzymać linię. Każdy wyzwolony stan wzmacnia twoją armię i otwiera nowe wyzwania, przeciwników i nagrody. Z każdym natarciem i każdym zwycięstwem kształtujesz przyszłość wolnej Ameryki! Funkcje: - Rozgrywka inspirowana gatunkiem tower defense z intensywną, taktyczną akcją - Mnóstwo broni, wieżyczek i ulepszeń, dzięki którym zbudujesz niepowstrzymaną obronę - Bezwzględni wrogowie i bossowie, którzy przetestują twoją strategię i refleks - Dziesiątki stanów i krajów do wyzwolenia, z unikalnymi wyzwaniami i nagrodami - Strategiczny system rozwoju. Zdobywaj zasoby, ulepszaj ekwipunek i podbijaj! Odbij kraj. Odbuduj naród. Walcz o Amerykę!