Farming Simulator 19 - Platinum Edition
Wciel się w rolę nowoczesnego rolnika w grze Farming Simulator 19 Platinum Edition! Po raz pierwszy w historii serii odkryj jedną z wiodących marek rolniczych: CLAAS. Obsługuj mnóstwo współczesnych, jak i klasycznych pojazdów oraz buduj, rozwijaj i powiększaj swoją farmę w dwóch ogromnych światach wypełnionych ekscytującymi zadaniami, plonami czekającymi na zbiór i zwierzętami, którymi trzeba się zaopiekować. Wsiądź do tylu pojazdów, ile jeszcze nigdy nie było dostępne w symulatorach farmy: możesz skorzystać z ponad 380 pojazdów i sprzętu! Tylko w Platinum Edition ponad 35 wyjątkowych pojazdów i narzędzi CLAAS dołącza do pozostałych wielkich marek: John Deere, Case IH, New Holland, Challenger, Fendt, Massey Ferguson, Valtra i innych. Zbieraj różne plony, urozmaicaj działalność rolniczą dzięki leśnictwu, zajmuj się zwierzętami i jeździj konno. Rozwijaj farmę online wraz z innymi graczami i pobieraj mody opracowane przez społeczność, aby zajmować się farmą bez końca!