Fallout 76 Standard Edition
Tylko na Xbox: otrzymasz 500 atomów wraz z zakupem! Bethesda Game Studios, nagradzani twórcy Skyrima i Fallouta 4, przedstawiają Fallouta 76 – prequel online, w którym każda ocalała osoba jest prawdziwym człowiekiem. Jeśli chcesz przetrwać, współpracuj z innymi albo nie. Otrzymasz największy i najbardziej dynamiczny świat, jaki kiedykolwiek został stworzony w legendarnym uniwersum Fallouta – z zagładą nuklearną w tle. Dzień Powrotu, rok 2102. Dwadzieścia pięć lat po wybuchu bomb razem z innymi mieszkańcami krypty – wybranymi spośród najwspanialszych i najbardziej inteligentnych obywateli kraju – wychodzisz na powierzchnię wprost w objęcia postnuklearnej Ameryki. Graj w pojedynkę lub z innymi graczami, przemierzając świat, wykonując zadania, budując, przeszukując okolice i pokonując największe zagrożenia pustkowi.