Fall Guys
Wskocz do akcji i sięgnij po zwycięstwo w królestwie niezdarności. Jesteś nowicjuszem czy zawodowcem? Grasz w pojedynkę, a może z ekipą? Dynamiczna rozgrywka Fall Guys daje masę zabawy. Wolisz z ukrycia siać chaos? Stwórz własny tor przeszkód i udostępnij go znajomym albo szerszej społeczności. Stwórz własny tor: tryb kreatywny Fall Guys to edytor plansz, który pozwoli ci zbudować piekielnie trudne rundy własnego pomysłu i podzielić się nimi ze społecznością. Rywalizacja i kooperacja: uczestnicz w rywalizacyjnych rozgrywkach dla wszystkich albo w wyzwaniach kooperacyjnych. Do Blunderdome zabierzesz nawet trójkę znajomych! Rankingowy Nokaut: rywalizuj w Rankingowym Nokaucie, aby pokazać swoje umiejętności, zdobywać odznaki i osiągnąć status supergwiazdy. Odblokuj wyjątkowe nagrody kosmetyczne i pokaż Blunderdome, kto jest najlepszą fasolką! Graj z ekipą: Fall Guys jest bezpłatne i obsługuje grę międzyplatformową. To oznacza, że możesz grać ze znajomymi z różnych platform i zapisywać na koncie Epic Games postępy z wielu urządzeń. Personalizuj do woli: wybieraj kolory, wzory, stroje i plakietki. Świętuj wygrane nadzwyczajnymi cieszynkami i wyrażaj siebie emotkami! Przedstawione produkty mogą wymagać dokonania osobnego zakupu w sklepie w grze, pod warunkiem ich dostępności. W grze można dokonywać zakupów.