Escape Dead Island
Wersja w usłudze Gry na żądanie obsługuje następujące języki: angielski, francuski, włoski, niemiecki, hiszpański. Escape Dead Island to gra survivalowo-przygodowa, w której bohater, Cliff Calo, wyrusza, aby udokumentować niewyjaśnione wydarzenia na Banoi. Po przybyciu na wyspę Narapela, odkrywa, że nie wszystko jest takie, jakim mogłoby się wydawać. Gracze przenoszą się do uniwersum Dead Island i poznają odpowiedź, skąd pojawiły się zombie. Ucieczka to dopiero początek.