Endling - Extinction is Forever
Czy lisica zdoła utrzymać przy życiu swoje młode? Przeżyj świat spustoszony przez ludzkość oczami ostatniego lisa na Ziemi w tej ekologicznej przygodzie. Odkryj niszczycielską siłę ludzkiej rasy, która każdego dnia psuje, zanieczyszcza i eksploatuje najcenniejsze i najcenniejsze zasoby środowiska naturalnego. Eksploruj różne trójwymiarowe obszary przewijania w bok i broń swoich małych futrzaków, karm je, obserwuj, jak dorastają, zauważaj ich wyjątkowe osobowości i lęki, a co najważniejsze, pomóż im przetrwać. Użyj osłony nocy, aby ukradkiem skierować swój śmieci w bezpieczniejsze miejsce. Spędź dzień odpoczywając w zaimprowizowanym schronie i dokładnie zaplanuj swój następny ruch, ponieważ może to być ostatni dla ciebie i twoich młodych.