Embr
Współpracuj ze znajomymi i razem zostańcie najlepszymi strażakami do wynajęcia. Śmiało wbiegaj do płonących budynków pełnych niebezpieczeństw, kosztowności i zaawansowanych zabezpieczeń. Gaś pożary, ewakuuj ludzi, ratuj mienie i zarabiaj pieniądze. Kupuj najnowocześniejsze narzędzia z różnymi ulepszeniami i zbieraj stroje, które odblokowują nowe opcje rozgrywki. Ognia starczy dla każdego! Graj w pojedynkę lub dołącz do ekipy liczącej maksymalnie 4 osoby. Poziom trudności automatycznie dostosowuje się do wielkości drużyny. Graj na 25 poziomach położonych w 3 dzielnicach. Zmagaj się z pułapkami, zagrożeniami i coraz większym niebezpieczeństwem. Bohaterem można zostać na wiele sposobów. Wyważaj drzwi, rozbijaj okna, naprawiaj obwody elektryczne, usuwaj wyciekający gaz, unikaj zabezpieczeń… Rób wszystko, co musisz, by wykonać zadanie i otrzymać zapłatę. Zbieraj pięciogwiazdkowe oceny, by przyciągnąć uwagę bogatych klientów. A jeśli zabraknie Ci kasy, zawsze możesz gwizdnąć coś zleceniodawcy, kiedy nie będzie patrzeć. Stwórz własną metodę gaszenia pożarów dzięki szerokiemu wyborowi narzędzi, ulepszeń, pojazdów i strojów. Zeskakuj bezpiecznie z wysokich budynków dzięki Hełmowi manekina, który pochłania obrażenia od upadku. Złam prawo grawitacji, używając opatentowanej Czapki podwójnego skoku. Załóż rękawice izolacyjne, by nie obawiać się elektryczności. Możesz też wypróbować jednej z 17 opcji wyposażenia. W grze Embr nigdy nie będziesz się nudzić dzięki nowym typom misji, codziennym i cotygodniowym wyzwaniom oraz licznym osiągnięciom do zdobycia.