El Hijo
"""El Hijo - A Wild West Tale"" to ekscytująca gra polegająca na ukrywaniu spaghetti-westernów, w której prowadzisz 6-letniego chłopca w jego poszukiwaniu matki. Jako sześciolatek ""El Hijo"" musi zawsze wymykać się przed niebezpieczeństwami swojego świata. Gdy pokonuje swoje wyzwania, zyskuje pewność siebie i spryt, a wraz z nim więcej planów, jak pokonać swoich wrogów. Jego epicka podróż poprowadzi go przez odległy klasztor, ciężki i bezlitosny odcinek pustyni oraz przygraniczne miasto pełne zbrodni i nikczemności. Podróż zaczyna się, gdy farmer i jej syn zostają zaatakowani przez bandytów, którzy zrównują swoją farmę z ziemią. Matka postanawia zostawić chłopca w zacisznym klasztorze, aby go chronić. Jednak dzieje się tam coś dziwnego i planuje ucieczkę. ""El Hijo - A Wild West Tale"" to pozbawiona przemocy gra typu stealth, w której polegasz na psotnej figlarności małego dziecka. Shadowplay jest podstawą gry, a ""El Hijo"" często musi się ukrywać. Bez niepotrzebnego dodawania nowej mechaniki rozgrywka jest naturalnie przedłużana, ponieważ odmiany istniejących mechaniki są stopniowo wprowadzane, a następnie łączone w celu zwiększenia wyzwania. Te zwroty w znanej mechanice są często wynikiem różnorodnych, coraz bardziej niebezpiecznych środowisk, które ""El Hijo"" musi pokonać, aby osiągnąć swój ostateczny cel."