Edge of Eternity
Weź udział w epickich turowych walkach w wielkiej opowieści o nadziei i poświęceniu. Pokieruj Daryonem i Selene podczas wyprawy, której celem jest znalezienie lekarstwa na pochłaniającą wszystko Korozję. Charakterystyka: Pasjonująca historia ze zwrotami akcji i wzruszającymi momentami. Zachwycający świat fantasy do odkrycia. Epickie i wymagające strategii walki w unikalnym systemie turowym. Charyzmatyczne i niezapomniane postacie. Niesamowita ścieżka dźwiękowa z udziałem Yasunoriego Mitsudy (Chrono Trigger i Xenoblade Chronicles). Zaawansowany mechanizm wytwarzania przedmiotów. Urocze i jednocześnie nieustraszone stworzenie, z którym można się zaprzyjaźnić. Pełne udźwiękowienie postaci – po angielsku i japońsku Ponad 50 godzin rozgrywki!