EARTHLOCK
Amon, pustynny poszukiwacz, rozpoczyna przygodę życia, gdy w rodzinnym Zaber na jego drodze pojawia się przedziwne stworzenie. Dołącz do Amona i innych niezwykłych bohaterów w grze fantasy RPG z turowym systemem walki. Wyrusz w niezapomnianą podróż po Umbrze — niezgłębionej, zapierającej dech w piesiach, lecz bezlitosnej planecie, której ruch obrotowy zatrzymał się tysiące cyklów temu. Sterując drużyną postaci o wyjątkowych osobowościach i historiach będziesz prowadzić poszukiwania, odkrywać nowe lądy i walczyć — od terenów, gdzie nigdy nie zapada noc, po regiony spowite wieczną ciemnością. Aby ocalić Umbrę, odkryj jej sekrety, odsłoń cienie i pokonaj coraz potężniejsze siły zła!