Dustborn
Dustborn to jednoosobowa, fabularna, przygodowa gra akcji, której tematami przewodnimi są nadzieja, miłość, przyjaźń, roboty... i potęga słów. Grasz Pax: wyrzutkiem, naciągaczką, Anomalią — potrafiącą uczynić z języka broń. W poszukiwaniu ucieczki i nowego życia Pax zatrudnia się do przerzutu ważnej przesyłki ze stanu Pacifica do Nova Scotia, przez Republikę Ameryki kontrolowaną przez organizację Justice. Brzmi jak niezła wycieczka, prawda? Dlatego od razu pakuj się, zbierz drużynę z wyjątkowymi mocami i przygotuj się na wyprawę życia! Odkryj zapierające dech w piersiach neo-westernowe pejzaże istniejące w alternatywnej wersji Ameryki. Wsiądź do autobusu prowadzonego przez roboty i zatrzymuj się w różnych miejscach, aby skompletować drużynę, wzmocnić więzi, ukończyć misje i stawić czoła niełatwym wyzwaniom. Ale uważaj: ludzie, do których należała przesyłka, chcą ją odzyskać, a autorytarna Justice depcze ci po piętach. Dlatego nie zapomnij spakować bejsbolowego kija! (A, prawie zapomnieliśmy, podróżujecie pod przykrywką jako zespół punk-rockowy, więc musisz podszlifować swoje muzyczne umiejętności przed następnym występem). Na końcu drogi czeka was ocalenie... ale żeby się tam dostać, musicie przemierzyć cały kontynent. Odwiedź stronę WeAreDustborn.com, aby uzyskać najnowsze wiadomości o grze. MOC SŁÓW Słowa mają moc. Ale taką prawdziwą moc. Walcz Krzykami i używaj Mowy, aby manipulować ludźmi i wydostać się z tarapatów. Stwórz nowe słowa i nauczyć się władać językowym arsenałem przeciwko wrogom... i przyjaciołom. PODRÓŻ PRZEZ PODZIELONY KONTYNENT. W drodze przez Amerykę z alternatywnej rzeczywistości będziesz zatrzymywać się w kultowych miejscach, realizować nieoczekiwane zadania, spotykać barwne postacie, przyjmować nowych członków drużyny i unikać swoich prześladowców (albo z nimi walczyć). Po drodze podziwiaj niesamowite widoki, renderowane w kolorowym, inspirowanym komiksami stylu, dzięki któremu dwuwymiarowe ilustracje ożywają w 3D. RÓŻNORODNOŚĆ POSTACI Twoja załoga to twoja (przybrana) rodzina. Zbierz, poznaj i polegaj na oryginalnej zbieraninie wyrzutków z niezwykłymi mocami, daj się porwać ich historiom i mocnym charakterom. Drzewko dialogowe prowadzi do wyborów, które wpływają na wasze relacje i kształtują to, jak drużyna postrzega innych i siebie nawzajem. ROZGRYWKA TAK ZRÓŻNICOWANA JAK KRAJOBRAZ W każdej lokalizacji będziesz odkrywać, rozpytywać i rozmawiać ze spotkanymi ludźmi, polegać na drużynie w pokonywaniu przeszkód, tworzyć nowe Krzyki i Mowę, a ponadto ćwiczyć grę w zespole. Kto wie, może będziesz też mieć okazję rzucać koktajlami Mołotowa z rozpędzonego motocykla, rozbijać helikoptery kijem bejsbolowym... i nie tylko. No wiesz, typowe codzienne zajęcia.