DRAGON BALL FIGHTERZ(Xbox One)
DRAGON BALL FighterZ zawiera wszystkie elementy, dzięki którym seria DRAGON BALL jest tak popularna, a koncentruje się na spektakularnych walkach z udziałem potężnych wojowników. Stworzona przy współpracy Arc System Works, gra zawiera doskonałą grafikę anime i ciekawy system walki. Walki 3 na 3 Zbuduj drużynę marzeń i wyćwicz swoje umiejętności, aby opanować błyskawiczne kombinacje wspólnych ciosów. Niesamowite funkcje online Starcia rankingowe, interaktywne lobby, szalone starcia imprezowe dla 6 graczy... Każdy znajdzie tu coś dla siebie! Unikatowy tryb fabularny Odkryj zupełnie nowy scenariusz z udziałem Androida 21, zupełnie nowej postaci, której powstanie nadzorował sam Akira Toriyama.