Doodle God: Evolution
PUŚĆ WODZE FANTAZJI I ZOSTAŃ BOGIEM! Twórz i zmieniaj swoją planetę za pomocą nowych reakcji. Cały świat jest w twoich rękach. Doodle God: Evolution to unikalna edycja dobrze znanej gry, zawierająca nie tylko klasyczne Doodle God, ale i Doodle Farm. W tej wciągającej grze dla osób w każdym wieku masz do dyspozycji nie tylko ogień, ziemię, wodę i powietrze, ale i plankton, ssaki oraz ptaki. Możesz tworzyć różne kombinacje żywiołów, budując całą cywilizację, i na nowo kierować ewolucją świata zwierzęcego! Oczywiście wszechświat nie powstał w jeden dzień, dlatego czeka cię długa, satysfakcjonująca podróż pełna zmagań twórczych. Nie martw się jednak, gdyż nie będziesz sam! Za każdym razem gdy stworzysz nowy przedmiot, otrzymasz w nagrodę interesujący naukowy fakt lub cytat najznakomitszych filozofów i komików wszech czasów. Strzeż się jednak - moc tworzenia może mieć niezamierzone skutki. Wynalezienie koła może wywołać plagę zombie! Wyzwól drzemiącego w tobie boga z Doodle God: Evolution! CECHY GRY - W nowym trybie Doodle Farm czeka na ciebie ogromna różnorodność fauny i flory! - Ponad 500 przedmiotów do stworzenia! - Tryb "Planeta" pozwala ci obserwować, jak twoja planeta ożywa w czasie gry. - Tryb "Misja" oferuje nowe, skomplikowane łamigłówki. - Tryb "Łamigłówki". Czy znajdziesz ostatni przedmiot? - Różnorodne misje z pewnością cię zafascynują. - Setki ciekawych faktów i zabawnych, zmuszających do refleksji cytatów!