Don't Be Afraid
Don't Be Afraid to gra przygodowa osadzona w gatunku horroru. Wcielasz się w rolę chłopca porwanego przez psychopatę. Musisz przeżyć, uciec i dowiedzieć się, jak doszło do porwania. Przemierzając wielki, tajemniczy dom swojego oprawcy, odkryjesz wiele sekretów skrywanych w posiadłości… Fabuła: Zostałeś porwany przez zabójcę dzieci i umieszczony w domu wypełnionym zagadkami. Spróbuj złamać system, uciec i zakończyć koszmar. Nazywasz się David, masz 11 lat... i to koniec twojego niewinnego dzieciństwa. Obudziłeś się w ciemnym, zimnym pokoju. Mimo ciemności próbujesz rozpoznać otoczenie, ale na próżno. Nie wiesz gdzie jesteś. Wokół słychać przerażające dźwięki, przepełnia cię poczucie bezradności. Za bardzo się boisz, aby błąkać się samotnie po tym przerażającym miejscu...ale musisz. Twoje wspomnienia powoli wracają. Pamiętasz dziwnego mężczyznę... w masce. Czy to on cię porwał? Gdzie jest twój oprawca? Strach przed nieznanym motywuje cię do działania. Desperacko próbujesz znaleźć wyjście z tego koszmaru. Najgorsze jest to, że ciągle czujesz się przez kogoś obserwowany. I ten ktoś czerpie z tych obserwacji ogromną przyjemność. Pamiętaj, że los ofiary jest przesądzony, gdy trafia ona w ręce sadystycznego psychopaty. Jeśli chcesz przeżyć, musisz dorosnąć. Szybko.