Don Bradman Cricket 17
Don Bradman Cricket 17 oferuje nowy, rewolucyjny system kontroli, zapewniający najlepsze uderzenia, bowling i fielding przez podniesienie poziomu zróżnicowania i precyzji gry na jeszcze wyższy. Rzucaj jak profesjonalista dzięki rzutom Helicopter, Reverse Sweep i Scoop. Zmyl przeciwnika, łącząc szybkie podania z Leg-cutters, Off-cutters, Cross-seam lub postaw na podkręcone podania jak Doosra czy Flipper. Ulepszony fielding, teraz zawiera on Slides i Tap Backs w liniach końcowych oraz Relay Throws. Tryb Deep Career daje Ci wybór między doświadczonym profesjonalistą a nowicjuszem dopiero zaczynającym w klubie krykietowym. Zostań kapitanem międzynarodowej drużyny zaprowadź ją na szczyty światowych rankingów. Po raz pierwszy we wszystkich trybach gry jest dostępne przechwytywanie ruchów najlepszych graczy pierwszej klasy, łącznie z zawodniczkami żeńskimi. Pierwszy na świecie kreator stadionów i logo, dzięki któremu możesz spersonalizować i udostępnić swoją grę. Pobierz i graj z tysiącami graczy, drużyn, stadionów i logo stworzonych przez członków społeczności.