Dolmen
Akcja gry Dolmen toczy się na nieprzyjaznej, obcej planecie Revion Prime. Główny bohater musi zdobyć próbki kryształu o wyjątkowych właściwościach – tak zwanego „Dolmenu”. Kryształy te umożliwiają przechodzenie między wymiarami, co zrewolucjonizowałoby eksplorację kosmosu i na zawsze zmieniło naszą rzeczywistość. DYNAMICZNA WALKA W grze Dolmen z każdą walką rośniesz w siłę! Poznaj rozbudowany system walki udostępniający różne rodzaje broni i metod walki. Walcz na zmianę w zwarciu i na dystans, aby pokonać najpotężniejszych wrogów na Revion Prime. TRYB ENERGII W Dolmen kluczem do zwycięstwa jest zarządzanie energią. Energia służy nie tylko do zasilania broni strzeleckiej, lecz także do aktywowania „trybu energii”. Umożliwia on wzmacnianie broni białej różnymi żywiołami, co pozwoli ci wykorzystać wszystkie słabe strony wrogów. ODKRYJ TAJEMNICZĄ PLANETĘ W grze na odkrywców czeka zniszczona, mroczna, choć osobliwie piękna planeta. Czy uda ci się odkryć wszystkie tajemnice Revion Prime? A może ten bezlitosny świat doprowadzi cię na krawędź śmierci? OCZEKUJĄCE WYZWANIA Ten świat nie chce, żeby udało ci się przetrwać. Czy twoja linia czasu przetrwa? Czy sprostasz wyzwaniom, które tu na ciebie czekają? POKONAJ PRZERAŻAJĄCYCH BOSSÓW Na Revion Prime jest pełno przerażających istot, a pokonanie ich wymaga naprawdę sporych umiejętności.