Divinity: Original Sin - Enhanced Edition
Uwielbiana przez krytyków, sprzedana w milionie egzemplarzy, laureatka oraz nominowana do ponad 150 nagród gry roku, powraca z ogromną ilością nowej zawartości stworzona przez Larian Studios gra fabularna: Divinity Original Sin. Gra otrzymała wsparcie dla konsol nowy, intuicyjny interfejs z dynamicznym, dzielonym ekranem w trybie kooperacji oraz nową zawartość. Nowe questy, style walki, lokacje i system tworzenia na nowo ożywiły ogromny świat Rivellon. Ułatwiając nowym graczom wejście w świat komputerowych gier fabularnych Original Sin: Wersja Rozszerzona charakteryzuje się prowadzeniem drużyny, turowym trybem walki i godzinami nagranych i zremasterowanych dialogów. Wszystko to składa się na historię, która przeniesie cię do świata fantasy pozwalającego na swobodną eksplorację dzięki nowemu interfejsowi dzielonego ekranu. Skradaj się, walcz, wysadzaj, używaj trucizn albo rozmawiaj w świecie Rivellon w rozszerzonej i ulepszonej wersji najlepszej gry fabularnej 2014 roku.