Grumio's Last Trick Bag
Podnieś jakość swojej rozgrywki za sprawą nowego oficjalnego rozszerzenia Divinity: Original Sin - Enhanced Edition! Dodatek Last Trick Bag DLC przynosi mnóstwo niespodzianek: - Grumio's Backpack - Książeczka z recepturami - 3 x Grumio's Cotton Candy Dye - 2 x składniki granatów - 1 x Inert Wand Za pomocą tych składników można stworzyć następujące przedmioty: - Granat Scales of Steel - White Dragon wand (z umiejętnością Ice Wall) Po pobraniu przedmioty z dodatku DLC pojawią się w twoim ekwipunku.