Digimon Survive
Digimon Survive to hybryda powieści wizualnej i taktycznej gry RPG z akcją osadzoną w tajemniczym świecie pełnym groźnych potworów i niebezpiecznych bitew, które sprawdzą twoje umiejętności przetrwania. Po odłączeniu się od grupy podczas szkolnej wycieczki Takuma Momozuka trafia do świata zamieszkanego przez groźnych wrogów i nowych sprzymierzeńców. Dołącz do Takumy i jego przyjaciół walczących o powrót do domu. Stwórz własną historię w tej porywającej powieści wizualnej z turową walką. – Bogata powieść wizualna Odkryj mroczną opowieść o przyjaźni i przetrwaniu, przepełnioną ekscytującą akcją, wyjątkowymi postaciami i potencjalnie ponurymi wyborami. – Tajemniczy świat Odkryj niezwykłe miejsca wypełnione sekretami i digimonami czekającymi, by je zrekrutować. – Wszystko zależy od ciebie Twoje decyzje wpływają na rozgrywkę – na twoją więź z postaciami niezależnymi, na ewolucję twojego digimona i na zakończenie twojej przygody. – Ekscytująca i strategiczna rozgrywka Przekonaj swoich przeciwników, aby dołączyli do twojej drużyny i ewoluuj ich, by walczyli u twego boku podczas ekscytujących turowych bitew.