Dicey Dungeons
Wciel się w wielką chodzącą kostkę i walcz o przetrwanie w stale zmieniającym się lochu! Czy zdołasz uciec przed kaprysami Pani Losu? Nowa, pełna akcji karcianka roguelike od Terry'ego Cavanagh (Super Hexagon, VVVVVV), Chipzel i Marlowe'a Dobbe'a, w której będziesz walczyć z potworami, znajdować łupy i awansować swoich bohaterów, by pokonać Panią Losu – boginię fortuny we własnej osobie. Sprawdź swoje najlepsze strategie w starciu z nieznanym!