Zawiera dodatek Diablo: Hellfire. Pod powierzchnią miasta Tristram przebudził się mrok. Szalony król, jego zaginiony syn i tajemniczy arcybiskup są elementami układanki, którą musisz rozwikłać. Udajesz się do źródła tego zła. W Tristram na gruzach pradawnego klasztoru zbudowano katedrę. W jej opuszczonych salach widać tajemnicze światła i słychać przerażające dźwięki. Krocz ostrożnie, wędrowcze, albowiem stąpasz po koszmarach. Wersja językowa tej gry w Twoim języku nie jest dostępna. Możesz kupić tę grę i grać w angielską wersję językową.