33 Immortals
33 Immortals to kooperacyjna gra akcji typu roguelike dla 33 graczy. Rzuć się w wir rozgrywki – solo lub ze znajomymi. Walcz z hordami potworów, pokonuj gigantycznych bossów i z każdym przejściem zyskuj na sile. Wykorzystaj emotki w grze, by koordynować działania i łączyć moce z innymi buntownikami, wspólnie stawiając czoła Gniewowi Boga. BŁYSKAWICZNE BATALIE Poczuj emocje 33-osobowych rajdów kooperacyjnych dzięki natychmiastowemu dobieraniu graczy – bez konieczności tworzenia lobby czy planowania. Dołącz solo lub w czteroosobowej grupie znajomych i zmierz się z płynnymi, wartymi powtórzenia rajdami stworzonymi z myślą o szybkich sesjach, ogromnymi bitwami kooperacyjnymi przeciwko hordom potworów oraz epickimi walkami z bossami. 33 GRACZY W TRYBIE WSPÓŁPRACY Utrzymujcie się przy życiu, walcząc zespołowo. Czat głosowy jest zbędny: koordynujcie działania za pomocą emotek, pingów i umiejętności kooperacyjnych dostępnych w grze. Wskrzeszajcie poległych sojuszników, łączcie potężne efekty i dostosowujcie się do chaotycznych starć, w których dziesiątki graczy walczą ramię w ramię. ZYSKUJ NA SILE Z KAŻDYM PRZEJŚCIEM Armie Boga unicestwią cię wielokrotnie, ale każde podejście cię umocni. Zbieraj zasoby podczas rajdów, odblokowuj trwałe ulepszenia duszy i rozbudowuj arsenał o nowe bronie, relikwie i moce. Eksperymentuj z różnymi opcjami rozwoju postaci i przygotuj się na jeszcze większe bitwy przeciwko gniewowi Boga. ZMIERZ SIĘ Z GNIEWEM BOGA Wspólnie stawcie czoła Gniewowi Boga. Walczcie jako renegaci w nieśmiertelnym buncie przeciwko ostatecznemu sądowi Boga i walczcie o życie wieczne w wyjątkowej mieszance mitycznej fantastyki, progresji w stylu gry akcji typu roguelike i rozgrywki kooperacyjnej na wielką skalę.