Desperados III Deluxe Edition
Edycja Desperados III Deluxe zawiera podstawową wersję gry oraz przepustkę sezonową. Przepustka Sezonowa Desperados III zawiera 3 DLC, z czego każdy pakiet zawiera zupełnie nową misję. DLC zostaną wypuszczone po premierze gry w 2020 i opowiadają o nowej przygodzie, która ma miejsce po wydarzeniach z podstawowej wersji gry.