Deluxe Edition Content
Nie masz dość Hello Neighbor 2 i pełnego tajemnic miasteczka Raven Brooks? Mamy coś dla Ciebie! Wzbogać swoją zabawę z Hello Neighbor 2 dzięki pakietowi Zawartości Deluxe Edition. Zyskaj szansę, aby poznać kolejnych sąsiadów i odkryć ich unikalne cechy, a także przemierzaj nowe miejsca i wypróbuj zaawansowane narzędzia śledcze, dostępne na wyciągnięcie ręki. W skład Zawartości Deluxe Edition wchodzą: DLC Hello Neighbor 2 – Back to School DLC Hello Neighbor 2 – Late Fees DLC Hello Neighbor 2 – Hello-copter Zawartość Deluxe Edition jest również dostępna w wydaniu Hello Neighbor 2 Deluxe Edition.