Dead Island Definitive Edition
Gra, która zrewolucjonizowała gatunek zombie w zupełnie nowej odsłonie. Na rajskiej wyspie zawitało piekło! To najlepsza gra o zombie, jakiej doświadczysz – teraz w jeszcze lepszej oprawie, niż kiedykolwiek. Gdy trafiasz w środek wielkiej epidemii zombie na wyspie tropikalnej Banoi, tylko jedno chodzi Ci po głowie: przetrwanie! Doświadczenie Dead Island Rozbijaj głowy, miażdż czaszki i odcinaj kończyny dzięki brutalnemu, imponującemu systemowi walki wręcz. Graj w kampanię dla 4 graczy osadzoną w otwartym świecie pełnym tajemnic do odkrycia. Zawiera całą opublikowaną dotychczas zawartość do pobrania.