Dead by Daylight: Walizka z Lat 80. Windows
Piątka naszych ofia… znajomych stwierdziła, że gdyby mieli zostać brutalnie zamordowani, chcieliby, żeby było to zrobione w dobrym stylu! Silos to jeden z najstarszych budynków należących do kompleksu farmy Coldwind. Stał niewzruszony przez ponad 50 lat, dopóki wielka burza w 1984 nie zawaliła jego starej konstrukcji. Dopiero kilka dni później lokalna policja odnalazła 12 ciał pod gruzami. Śledczy odkryli, że środkowa belka prawdopodobnie pękła pod naporem wiatru i spowodowała tragedię. Szczątki ofiar były okropnie zmiażdżone i zakopane głęboko pod pozostałościami budynku. Ich powykręcane ciała ścisnęły się ze sobą pod ciężarem gruzu. Dopiero szlam wyciekający z podstawy umożliwił odnalezienie zwłok. Niedawno zamknięta walizka pełna ubrań została odnaleziona przez grupę szczęściarzy (jednak szczęście nie trwa wiecznie…). To miła odmiana i hołd złożony złotej erze horrorów. Ubierz swojego ulubionego ocalałego w stylowy strój z lat 80.