DC Universe Online Starter Pack
Pakiet startowy DC Universe Online zawiera wszystkie rzeczy niezbędne do tego, aby błyskawicznie rozpocząć przygody w legendarnym uniwersum DC! Czy kroczysz mrocznymi ulicami Gotham City, czy badasz tajemnicę futurystycznego Metropolis, z tym pakietem nie masz się czego obawiać! W tym wyjątkowym zestawie dla bohatera znalazły się wzmacniacze XP, wypełniony sprzętem pakiet wyposażenia nowicjusza, napoje soder cola, stabilizatory, a także pomocnik LexCorp! Aby zdobyć przedmioty, skorzystaj z okna „Redeem/Claim” w sklepie gry.