Starter Pack by LexCorp
Zdobądź starter DCUO, pełen przedmiotów, które pomogą ci rozpocząć przygody w grze! Pakiet zawiera m.in. takie elementy jak automatyczny pomocnik LexCorp, wzmacniacze XP, pakiet wyposażenia nowicjusza, soder cole oraz stabilizatory! Zostań bohaterem lub złoczyńcą, którym zawsze chciałeś być! Aby odzyskać przedmioty, skorzystaj z okna Redeem/Claim w sklepie gry.