D4: Dark Dreams Don't Die
Detektyw umiejący podróżować w czasie musi rozwikłać zagadkę zabójstwa swojej żony, aby mu następnie zapobiec. Dzięki niezwykłej umiejętności może wprost nurkować w oceanie żywej przeszłości, dotykając artefaktów o nazwie „Memento”, by ustalić prawdę o śmierci swej żony.