Cute Puppy Academy
Witamy w Akademii Uroczych Szczeniąt – idealnym miejscu dla miłośników psów! Opiekuj się, trenuj i baw się z uroczymi szczeniakami! Dopilnuj aby nie burczało im w brzuszku, pielęgnuj i ucz nowych sztuczek, aby ich ogonki ciągle merdały z radości. Zabieraj je na wesołe spacery, gdzie sprawdzisz ich umiejętności tropienia. Bierz udział w aktywnościach grając w minigry. Rozwijaj swoją akademię, dodawaj nowe udogodnienia, szkol więcej szczeniąt i zostań najlepszym trenerem!