Cronos: The New Dawn
Cronos: The New Dawn to brutalny, trzecioosobowy survival horror, w którym walczysz o przeszłość, próbując ocalić przyszłość. Eliminuj potwory, zanim zdołają się połączyć. Ekstraktuj dusze i przystosuj się… albo giń. PRZEŻYJ W PRZYSZŁOŚCI. URATUJ PRZESZŁOŚĆ. Akcja gry toczy się w ponurym świecie, w którym wschodnioeuropejski brutalizm spotyka się z retrofuturystyczną technologią. Cronos: The New Dawn to porywająca opowieść, rozgrywająca się zarówno w przeszłości, jak i w przyszłości. W przeszłości odkryjesz świat dotknięty Zmianą – kataklizmem, który na zawsze zmienił ludzkość. W przyszłości zaś, przemierzysz pustkowia, na których każdy krok to walka o przetrwanie w starciu z przerażającymi wynaturzeniami. Wymagana będzie nie tylko szybkość, ale i taktyczne myślenie. Wcielisz się w Wędrowczynię wysłaną przez tajemniczą Zbiorowość. Twoje zadanie to eksploracja zniszczonej przyszłości w celu odnalezienia wyrw w czasie, które przeniosą cię do Polski lat 80. XX wieku. PRZYSTOSUJ SIĘ LUB GIŃ W zniszczonym, pełnym niebezpieczeństw świecie twoje przetrwanie zależy od strategicznego myślenia oraz zdolności szybkiego podejmowania decyzji. Stwory rodem z koszmaru, będące pozostałością po ludzkości, stanowią prawdziwe zagrożenie. Pokonanie ich wymaga wykorzystania całego dostępnego arsenału. Musisz umiejętnie korzystać z anomalii czasowych, by torować sobie drogę przez zrujnowaną okolicę. Zdobywanie zasobów będzie kluczowe, aby uzupełniać swoje ograniczone zapasy i amunicję. Dobre przygotowanie to klucz do sukcesu. W trakcie walki niejednokrotnie będziesz podejmować decyzje, które mogą decydować o twoim życiu lub śmierci. NIE POZWÓL IM SIĘ ŁĄCZYĆ Zabite potwory nie pozostają martwe na długo. Pokonani wrogowie mogą zostać wchłonięci przez innych – w groteskowym procesie zwanym łączeniem – co sprawia, że stają się szybsi, silniejsi i znacznie bardziej niebezpieczni. Jest tylko jeden sposób, by ich powstrzymać: spalić ich ciała. Jak najszybciej. W przeciwnym razie będziesz mieć do czynienia z nieustannie ewoluującymi potworami, które wystawią twoje zdolności bojowe na ciężką próbę. ŻNIWIARZ DUSZ Twoją misją jest odnalezienie kluczowych osób z przeszłości, które zginęły podczas apokalipsy. Używając niezawodnego Żniwiarza, możesz zdobyć ich esencje i zabrać je ze sobą do przyszłości. Jednak uważaj: będą one mieć ogromny wpływ na twoją podróż. Im więcej ich zbierzesz, tym bardziej niebezpieczny staje się twój skafander – zwiększając twoje możliwości na polu walki, ale także nawiedzając głosami i wizjami, które stopniowo prowadzą cię na skraj obłędu.