Creatures of Ava
Czy potrafisz ocalić życie? Witaj w Creatures of Ava, wyjątkowej grze o ratowaniu życia, a także odkrywania świata pełnego fascynujących dzikich stworzeń. Te różnorodne, dające się oswoić istoty potrafią nawiązać z tobą wyjątkową więź. Dzięki niej pokonasz rozmaite przeszkody, których nie brakuje na planecie, jednak uważaj! Niegdyś spokojne z natury stworzenia Avy obecnie cierpią z powodu tajemniczej infekcji, która popycha je do agresywnych zachowań. To właśnie sprawia, że zadanie uratowania ich zyskuje na znaczeniu. Rozgrywka napędzana eksploracją Gra zachęca do zaspokajania ciekawości poprzez eksplorację bogatego świata, podzielonego na kilka różnorodnych ekosystemów, takich jak gęsta dżungla Nari czy tajemnicze bagna Mâruba. Dzięki pozbawionemu agresji systemowi walki oraz wykorzystaniu melodii miejscowego fletu, możemy oswoić zamieszkujące planetę stworzenia. W ten sposób gra pozwala nam oddać się w pełni satysfakcji płynącej z ratowania życia obcych istot. Fabuła dotykająca ważnych spraw Wciel się się w Vic, 22-letnią podróżniczkę, która wyrusza na pełną emocji ekspedycję naukową wraz Tabithą, oczytaną i skupioną na zadaniu badaczką. Razem stawicie czoła groźnej infekcji—nazywanej “więdnięciem” przez zamieszkujący planetę lud Naam—zagrażającej wszystkim mieszkańcom Avy. Fabuła gry, współtworzona przez uznaną autorkę Rhiannę Pratchett, zabierze cię w podróż pełną przygód. Pozwoli ci także przybliżyć się do poznania spowitej mgłą tajemnicy przeszłości planety Ava. Ratunek poprzez zrozumienie Creatures of Ava to gra tocząca się w kolorowym świecie zamieszkanym przez stworzenia, które odgrywają kluczową rolę w funkcjonowaniu naturalnego ekosystemu planety. Tytuł wykracza poza ramy podobnych gier dotyczących relacji z obcymi istotami, dając przy tym możliwość głębszego poznania i doświadczenia wszystkiego, co spotka cię na planecie Ava. Gdy już poznasz sekret, który stoi za toczącą planetę infekcją, staniesz przed możliwością porzucenia tradycyjnego ludzkiego spojrzenia na świat. Dowiesz się również, jaka jest prawdziwa cena uratowania piękna, które leży u samych korzeni Avy. Ponieważ ostatecznie, czy możesz uratować coś, czego nie rozumiesz?