CODE VEIN Hellfire Knight
Nowi potężni wrogowie czekają w pierwszym DLC do CODE VEIN, Hellfire Knight. Oprócz nowego uzbrojenia, Blood Veils i Blood Codes, w nowododanych obszarach w Depths możesz też znaleźć alternatywne kostiumy dla swoich towarzyszy. Niniejszy dodatek jest też dostępny w ramach CODE VEIN Deluxe Edition, zawierającej pełną wersję gry oraz przepustkę sezonową, dającą dostęp do DLC.