CODE VEIN
W obliczu pewnej śmierci, powstajemy. W niedalekiej przyszłości tajemnicza katastrofa doprowadziła do upadku świata. Wieżowce, niegdyś symbol dobrobytu, teraz są grobowcami przeoranymi Cierniami Osądu. W centrum destrukcji kryją się Revenanci o nazwie Vein. Ostatnia garstka walczy o przetrwanie, pobłogosławiona Darami kosztem wspomnień i żądzy krwi. Zaryzykuj przemienieniem się w demona. Zbierz drużynę i wyrusz w podróż do najdalszych zakamarków piekieł, aby zajrzeć w przeszłość i uciec przed koszmarem w grze CODE VEIN.