Clair Obscur: Expedition 33
„Z roku na rok ona nas wymazuje”. Raz do roku Malarka budzi się i kreśli na swym Monolicie przeklętą liczbę. Każdy, kto jest starszy niż ta liczba, zmienia się w proch i znika. Z roku na rok liczba jest coraz niższa, a nas zostaje coraz mniej. Jutro Malarka się przebudzi i namaluje „33”. My zaś wyruszymy w ostatnią misję – musimy zniszczyć Malarkę, aby już nigdy więcej nie namalowała śmierci. Jesteśmy Ekspedycją 33. Clair Obscur: Expedition 33 to przełomowa turowa gra RPG z wyjątkowymi mechanikami w czasie rzeczywistym, dzięki którym walki są bardziej wciągające niż kiedykolwiek. Odkryj świat fantasy inspirowany Francją okresu belle époque, w którym stawiasz czoła potężnym wrogom. Reaktywna walka turowa W tej wywodzącej się z gatunku JRPG grze walkę turową wzbogacają działania w czasie rzeczywistym. Twórz dla swojej ekspedycji wyjątkowe konfiguracje odpowiadające własnemu stylowi gry. Decyduj o doborze sprzętu, statystykach, umiejętnościach oraz synergiach postaci. Otwórz aktywny wymiar walki – wykonuj uniki, parowania i kontry w czasie rzeczywistym; łącz serie ataków, opanowując rytm walki, i wykorzystuj słabe punkty wrogów w systemie swobodnego celowania. „Jutro nadejdzie” Gustave’owi, Maelle i innym poszukiwaczom został tylko rok życia. Poprowadź ich desperacką wyprawę, aby przełamać cykl śmierci Malarki. Podążaj śladami poprzednich ekspedycji i odkryj ich losy. Poznaj członków Ekspedycji 33, którzy uczą się współpracować w obliczu przytłaczającej przewagi wroga. Niepokojąco piękny świat Odkryj urzekającą krainę zamieszkaną przez surrealistycznych przeciwników. Przemierzaj zapierające dech w piersiach miejsca, od wyspy Visages po zapomniane pobojowisko, po drodze odkrywając tajemnice oraz ukryte zadania. Znajdź sojuszników w postaci legendarnych stworów i zwerbuj specjalnych towarzyszy, by zyskać nowe sposoby podróżowania i odkryć tajne obszary na mapie świata. Zagraj w debiutancką grę od Sandfall Interactive, stworzoną w pełni w Unreal Engine 5, z oszałamiającą grafiką i wzruszającą ścieżką dźwiękową.