Chess Ultra
Oto najbardziej emocjonująca gra w szachy, jaka kiedykolwiek powstała. Chess Ultra to niezwykła gra w szachy z przepiękną grafiką 4k, sprawnym trybem sieciowym i sztuczną inteligencją na poziomie arcymistrza. Poznaj różnorodne, misternie odwzorowane otoczenia i rozgrywaj partie przy użyciu kultowych figur przygotowanych z myślą zarówno o graczach lubiących nowoczesność, jak i o tradycjonalistach. W Chess Ultra każdy szachista znajdzie coś dla siebie — bez względu na stopień zaawansowania, wiek i umiejętności. - Zapierające dech otoczenia i przepiękne figury w ostrej jak brzytwa rozdzielczości 4K - 10 poziomów sztucznej inteligencji zweryfikowanych przez arcymistrza szachowego - Intuicyjny, przeprojektowany tryb lokalny i sieciowy z rankingiem ELO - Znane tryby rozgrywki i mierzenia czasu, m.in. Klasyczny, Blitz i Maraton, dostępne online - Oficjalne turnieje Ripstone (możesz być zarówno widzem, jak i uczestnikiem) - Ponad 80 łamigłówek szachowych, które pozwalają pochwalić się umiejętnościami - Historyczne mecze, które mogą potoczyć się inaczej niż w rzeczywistości - Szczegółowe samouczki pozwalające rozwijać umiejętności Najpiękniejsze szachy, jakie kiedykolwiek powstały!