Cave Bad
Wyrusz na nową przygodę w stylu roguelike z Krasnoludem Oratio! Podnieś kilof, wrzuć do sakwy kilka bomb i wyrusz do zdradzieckich lochów w pikselowym 8-bitowym stylu. Jaskinia Cave Bad, umieszczona w tym samym uniwersum co Pity Pit, będzie wspaniałym miejscem do napakowanej akcją eksploracji, której podejmie się krasnolud Oratio. Tym razem musi radzić sobie z podziemnymi demonami w perspektywie z widokiem z góry, korzystając ze wszystkich dostępnych narzędzi. Ta przygoda w stylu roguelike łączy inspiracje pochodzące z klasycznych tytułów stanowiących ikony gatunku. Poziomy generowane proceduralnie sprawiają, że każde podejście jest świeże i nieprzewidywalne. Niszcz przeciwników atakami kilofa lub podkładaj bomby w strategiczny sposób. Rozwiązuj zagadki, zbieraj przedmioty, kupuj nowy ekwipunek i wytęż wszystkie zmysły do granic, aby osiągnąć najlepszy wynik!