Carmageddon: Max Damage
Carmageddon: Max Damage to wyścigowe przeżycie, w którym zmierzysz się z bandą świrów prowadzących samochody równie zakręcone jak oni sami. Wybierz jeden z ponad trzydziestu stalowych bestii zaprojektowanych w celu likwidacji przeciwników, masakrowania przechodniów i siania jak największego chaosu! Zagraj w jednym z trzech trybów gry: zdobywaj punkty rankingowe w trybie kariery Carmageddon, rób, co chcesz, po odblokowaniu swobodnej gry lub zmierz się z masami w trybie Wielu Graczy – Pamiętaj o jednym: liczy się tylko rzeźnia! Siej chaos na szeregu otwartych tras i mniejszych arenach pojedynkowych, na których znajdziesz mnóstwo rzeczy, które możesz uderzyć, rozwalić czy rozrzucić. Zwiedź miejskie ulice, polne drogi, suche pustynie i lodowe pustkowia. Ponad 90 ciekawych bonusów, które w komiczny sposób ułatwiają lub utrudniają rozgrywkę. Carmageddon: Max Damage to antidotum na bolączki gier wyścigowych!