Zestaw Tez Eagle
Stworzony przez koncern Eagle jako następca aktualnego modelu Eagle R. Pancerne płyty i obniżona linia sprawiają, że Tez Eagle wygląda groźniej niż kiedykolwiek. Wrogowie czmychną w kąt, gdy ruszysz na nich tym potworem! Zestaw obejmuje dziesięć schematów kolorystycznych – od klasycznej krwawej czerwieni, po wypasione złoto czy miejski kamuflaż. Niezależnie od wybranego lakieru, jest to prawdziwe cudo inżynierii bojowej.