Capcom Arcade Stadium Bundle
Skorzystaj ze wspaniałej oferty na dodatkowe 30 tytułów z serii Capcom Arcade Stadium dzięki zestawowi pakietów Capcom Arcade Stadium Bundle. Jako specjalny dodatek otrzymasz grę Capcom Arcade Stadium: Ghosts 'n Goblins! Uwaga: - Elementy tego zestawu można zakupić osobno. Zwróć uwagę, żeby nie kupować dwa razy tego samego przedmiotu.