Candleman Definitive Edition
Trzy nowe rozdziały przenoszą opowiadanie do dającego do myślenia zakończenia. Raz jeszcze mała świeczka podróżuje przez najciemniejsze głębie.Czy znajdzie swoją drogę do rozświetlonego światła?