Bunny Park
Wybierz spośród wielu różnych dekoracji i zabawek i stwórz swój własny uroczy park! Rozbuduj swój park i zwiększaj jego popularność, aby przyciągnąć nowe króliczki. Nie zapomnij pogłaskać króliczków, aby były szczęśliwe, ale nie obudź ich! Sprowadź do domu wszystkie króliczki, z których każdy ma swój własny styl i osobowość.