Bun Buns: Complete Edition
Przygotuj się na pieczenie na całego! Łącz puszyste bułeczki, obserwuj, jak rosną w apetyczne wypieki, i sprawdź swoje umiejętności do granic możliwości w tym fizycznym wyzwaniu logicznym. Używaj sprytnych ulepszeń, aby wyjść z trudnych sytuacji i utrzymać przypalone ciasto pod kontrolą. Timing i rozmieszczenie to podstawa! Jeden zły ruch i Twój idealny wypiek może się rozsypać! Podróżuj przez urocze piekarnie, z których każda oferuje nowe zwroty akcji i wyzwania do opanowania. Jak duża może urosnąć Twoja idealna bułeczka? Cechy: - Rankingi online, aby pochwalić się swoimi umiejętnościami! - Tryb kooperacji, aby piec razem ze znajomymi! - 4 mapy z unikalnymi kształtami koszyków - 18 nowych fryzur, 4 stroje, 4 kapelusze i 4 akcesoria! - Przydatne ulepszenia, które uratują Twoją rundę! - W pełni personalizowany piekarz w uroczych strojach - Ciepła i przytulna estetyka Upiecz sobie świeży nowy rekord!