Bun Buns: Cute DLC
Dzięki temu DLC odblokujesz: - Uroczą i przytulną mapę marzeń - 9 fryzur w pastelowych kolorach - 2 kolorowe stroje - 2 urocze kapelusze - 2 marzycielskie akcesoria Upiecz sobie świeży nowy wygląd!