Bumblebee - Spooky Nights
W poszukiwaniu pięknego, nowego domu odkryjesz odległe miejsca, przyjazne i spokojne zwierzęta oraz niesamowite i niebezpieczne siedliska. Jesteś małą pszczółką w gigantycznym środowisku i nieustannie się rozwijasz. Możesz latać, gdziekolwiek chcesz i eksplorować poziom według własnego uznania. Po krótkiej zabawie i cieszeniu się uczuciem latania, zaczniesz odkrywać pobliskie tereny i ukryte sekrety, a także znajdziesz kilka różnych przedmiotów. Po raz pierwszy w grze są mikstury energii, które napełniają Twój pasek energii, umożliwiając Ci ciągłe, szybsze latanie, aż do wyczerpania energii. Po drugie, wszędzie na poziomach ukryte są złote kwiaty, które możesz zbierać jako nagrodę za eksplorację nawet najbardziej ukrytych części poziomów – zebranie ich wszystkich odblokowuje dodatkowe osiągnięcie na każdym poziomie. Na koniec, ale nie mniej ważne, są lśniące okruchy wiedzy, które wskazują Ci drogę do następnego obszaru. Za każdym razem, gdy zbierzesz jeden, pojawi się przed Tobą kolejny, wskazując Ci właściwą drogę. Po zdobyciu określonej liczby okruchów wiedzy będziesz mógł przejść do kolejnego obszaru, a historia będzie kontynuowana. Każdy obszar to kolejna część świata, którą pszczoła może poznać, i krok dalej, by znaleźć nowy dom. Dlatego każdy poziom ma inną kolorystykę, ogólną scenerię, nastrój i historię. Na początku każdego obszaru znajduje się krótka przerwa, podczas której czytany jest fragment wiersza. Wiersz opowiada o pszczole i jej podróży w poszukiwaniu nowego domu oraz wyjaśnia nieco o nadchodzącym poziomie.